sobota 11. srpna 2012

Čepička z trička

Tohle tričko jsem si koupila kdysi v Brně na Stylu. Na to, že ho mám možná i deset let, tak je stále pružné, opravdu kvalitní materiál. Jenže jsem si oblíbila módu delších trik a tohle je krátké, tak mi při každé příležitosti leze ven pupek. Nakonec jsem ho zůročila jako dětskou čepičku. Jde o  jednoduché šití, kdy se spodek trika vsune dovnitř a podle jiné čepičky se naznačí obrys. Pak se jen střihne a nezapomenout na každém vrcholu vystříhnout malé trojúhelníky-nástřihy. Sešije se kolem dokola, pak se sešije jeden nástřih a skrz druhý trojůhelník otočí na líc. Pak jen sešít druhý nástřih a vsunout do vnitřku čepičky a je hotovo.

2 komentáře:

  1. Jj díky, ale není můj. Čerpala jsem z Mimibazaru, ale tam paní ty vystříhlé půlky šila hned k sobě, tak šel z rubu vidět šev. Já jsem si jen dala tu práci, aby ty švy byly schovány, proto to provlíkání.

    OdpovědětVymazat